Arıza durumunda 6 saat içerisinde onarım gerçekleştirilir. 7 gün 24 saat hizmet verilebilmektedir. Mutlaka stokta yedek parça tutulur.







Olası arıza durumunda ürüne Ertesi İş Günü Müdahale edilip problem belirlenecektir. Hizmet sadece mesai saatleri dahilinde geçerlidir(5X9). Hafta sonları ve tatil günlerini kapsamaz. Yedek parça stoklarda var ise arızalı parça değişimi hemen gerçekleştirilir. Yok ise siparişe istinaden 4-6 hafta bekleme süresi vardır.







Olası arıza durumunda ürüne 4 saat içerisinde müdahale edilip problem belirlenmektedir. Hizmet kapsamında 7 gün 24 saat servis verilebilmekte ve tatil günlerini kapsamaktadır. Yedek parça stoklarda var ise arızalı parça değişimi hemen gerçekleştirilir. Yok ise siparişe istinaden 4-6 hafta bekleme süresi vardır. 1 No’lu servise göre yedek parça havuzu çok daha geniş olması nedeniyle stoktan temin edilme ihtimali daha yüksektir.







2 No’lu servise ilave olarak 3 aylık periyotlarla olmak üzere performans ve problem teşhisi raporlaması hazırlanır ve iletilir. Sistem iyileştirmeleri ve önceden problem teşhisi gibi hizmetleri kapsar. Yedek Parça stoklarda var ise arızalı parça değişimi hemen gerçekleştirilir. Yok ise siparişe istinaden 4-6 hafta bekleme süresi vardır.







3 No’lu servise ilave olarak 3 aylık periyotlarla olmak üzere performans ve problem teşhisi raporlaması hazırlanır ve iletilir. Sistem iyileştirmeleri ve önceden problem teşhisi gibi hizmetleri kapsar. Olası bir sorun önceden teşhis edilip değişim gerçekleştirilir.